julmarknad

det var verkligen hur kul som helst igår, vi typ skrattade hela kvällen, åt allt möjligt. och pratade massa minnen om lärarna, om hela året som har gått. sen poserade vi med skyltdockor och låtsades vara tidningsomslag, haha, nej vi hade riktigt skoj! vi gick aldrig ut utan alla var kvar hemma hos Maelle, jag var hemma runt halv 4 på morgonen. Nu ska jag iväg och möta upp några stycken så ska vi på julmarknad. Kanske hittar några julklappar? :)



jag & Laura från nya zeeland. kommer fler bilder ikväll !


Kommentarer
Postat av: david

hoppas du hade kul igår. älskar dig

2008-12-06 @ 15:09:31
Postat av: Anna

Det är så kul nu när du lägger upp bilder efter att vi varit där , för man känner igen folk , hihi :) . Jag kommer hem redan den 15e btw , så jag är hemma när du kommer :) wie , saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback