ingen lussevaka i milano

har varit i stan nästan hela dagen och är helt slut nu, hittade endå inte dem julklapparna jag ville hitta, så det blev endast en.. tråkigt, men nu har jag iallafall en aning om vad jag ska köpa till alla. Jag köpte därimot en klänning idag till min graduation nästa onsdag. dock inte den jag la undan igår utan en annan, hihi :) vet verkligen inte vad jag ska göra idag, om jag ska vara hemma och packa eller om jag ska följa med Lara till en som heter Hanna, dem skulle bara ta det lugnt. Men det är det att jag orkar inte ta mig dit. Men vi får se hur jag känner om en stund, ska iaf äta nu. Här är en bild från i morse, på mig och min nya jacka, varm och gosig! :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

såå fin jacka , e de canadagose?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback