gäääääsp

säger jag bara. jag har egentligen en lektion idag kl2.. men tror att jag struntar i den, det är endå frivilligt.. är super förkyld. trodde det skulle bli bättre idag men nej, näsan bara rinner och jag nyser var femte minut. det känns som om huvudet snart kommer sprängas. Så jag ska vandra mig ner här i gatan och faktiskt köpa en vinterjacka :) jätte fin är den och den var allra sista kvar! la nämligen undan den igår.. sen har min 3mobil lagt av? förstår ionte vad som har hänt. igår mitt i samtalet med davve så bara la den av, den lyser och sen är siffran 3 framme bara, men jag kan varken st'nga av eller på.. någon som vet vad felet kan vara?

och farmor, du är inte på min skype lista! så jag kan inte se om du är online. prova att ringa på min skype när du ser detta.

Nu ska jag ta på mig, köpa jackan och sen hem och borra ner mig i sängen med te och något gottit.

Kommentarer
Postat av: mamma annika

Krya på dig gumman .

Resan hem gick jätte bra .taxin som du beställde var super . Alla väskor fick plats.

Nu ska vi i väg till malins morfars 85-års kalas.

Ha det så bra o ta hand om dig, KRAM

2008-12-10 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback