på besök hos farmor

idag har jag och älsk varit hemma hos min farmor heeela dagen :) så mysigt där ute på landet! Har faktiskt haft jätte kul, vi pratade en massa och åt en massa gott.
Nu är det inte långt kvar tills allt drar igång igen. Dem lektionerna jag kommer ha nu, har jag sett fram emot sen vi började, vi ska lektioner som Project Assesoarer, Knitwear project, Knitwear lab, Womens wear och Portfolio. Sen kommer jag att vara ledig varje tisdag och varje torsdag, vilket betyder inte alls lika stressigt som förra terminen.
Såg Project Runway igår, vilket tur att Christian vann, han e verkligen grym! blir helt stissig av att titta på det programmet.
Nästa fredag blir det tjejmiddag hemma hos Aleks, fyller 20 den 2 september, vilken tur precis innan jag ska åka tillbaka. Till helgen blir det plugg plugg plugg, vill bli klar nu så fort som möjligt, orkar inte ha det i tankarna längre.. Sen nästa vecka ska jag hinna sova med maria en dag, vi ska titta på gamla filmer och sånt :) hihi! Nej nu måste jag fortsätta.



köpenhamn någon vecka sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback