söndaaaaag

åter en dag hemma, tråkigt på grund av det fina vädret, men men nu är jag iallafall klar med 3 designers utav 6, så hoppas resten går lite snabbare. Då har jag mindre än en vecka kvar här hemma. förstår verkligen inte vart tiden blir av? Och allt jag skulle göra nu när jag var hemma har jag inte hunnit med, men det är ju trots allt bara tre månader kvar i Italien. I morse körde jag davve till jobbet runt halv 9, sen kändes det inte lönt att gå och lägga sig igen så jag gick ut och gick i nästan 45 min, vilket var helt underbart. Har bestämt mig för att gå en runda varje morgon när jag kommer ner till Milano. fast då får jag gå ännu tidigare eftersom det är så varmt.. Idag blir det bara plugg, sen ska jag hämta davve runt 5, och kanske åka ut till väla. Denna veckan kommer bli fullproppad, måste packa också, köpa med mig mat, göra klart mitt arbete, hälsa på Dan&Lotta, Aleks tjejmiddag och lite till.



Kommentarer
Postat av: tess

aleks tjejmidda?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback