sömntuta

sov alldeles för länge idag igen, förstår inte varför jag har så svårt att komma upp på morgonen? Jag vaknade runt 9 och tänkte, ja äntligen, nu har jag hela dagen på mig att fixa massa, sen vet jag inte riktigt vad som hände mer än att jag vaknade kvart i 12.. halva dagen borta! men jag behöver väl sova antar jag. Har gjort om lite på bloggen som ni kanske ser?
Idag ska jag skriva om mina stipendieansökningar och sen skicka iväg en hel del hade jag tänkt, så kan man ha det på det goda samvetet när jag åker till stockholm.. Sen ska jag antagligen hämta upp davve hemma, när han har packat klart, så ska vi åka och hämta ut biljetterna till tåget. Sen blir det hem och packa för min del, och försöka sova tidigt eftersom vi måste först åka till Malmö där X2000 går ifrån. I morgon avgår tåget 9.14 och vi ska vara framme runt 1, då blir det shopping direkt :) Jag kanske skriver mer senare, annars får ni ha det så bra. Har inte bestämt mig om jag ska ta med datorn? finns ju wireless på både tåget och hemma hos anna.. får sova på saken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback