sjuker

fast känns pyttelite bättre idag även fast min hals är helt igenmurad. Var hos läkaren igår och han sa att det är körtelfeber, så nu är det bara att hoppas att det är en lindrig variant.. Men idag har jag iaf inte haft någon feber, så det känns bra. davve har suttit och hållt mig sällskap under hela tiden, stackare bara fått ligga och titta på tv, fast det kan väl vara skönt det också ibland.
Hoppas ni har haft och kommer få en bra helg. vi ska snart åka och hyra film sen ska jag bädda ner mig igen.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej gumman! hur har du det hemma i h-borg? saknar dig redan=)Tråkigt att du har blivit sjuk, men det var ju det du sa, att vi kommer bli sjuka så fort vi kommer hem;( Hoppas att du blir frisk snart=) hälsa alla. pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback