lite updating

vart tar tiden vägen? idag hade jag tänkt hinna med en massa, men vad har jag hunnit? inte ens hälften! har pratat i telefon med både maria, emelie och anna idag. Grattis Maria till familjen, hon ska till Washington och vara aupair, gud va kul :D kanske man ska passa på att besöka staterna? hehe, hoppas iaf att allt går riktigt bra och att du kommer stormtrivas, för vem skulle inte göra det i washington lixom? Iallafall, idag ska jag snart bege mig för att hämta upp min kära mormor, sen ska jag hem, packa lite saker och sen antagligen sova hos emelie, ♥
I morgon blir det tjejmiddag hemma hos Louise, grattis i efterskott! och sen antagligen utgång till tisdagsklubben, jag har aldrig varit där och nu ska ju alla tjejerna med ut, så det blir nog skojjigt!
igår var jag inom väla en snabbis och handlade lite material till personal design, så snart kan jag sätta igång, måste bara köpa sprayfärg på biltema :) och vet ni? anna och tirre ska komma och hälsa på mig i Milanooo :D på deras höstlov, det vill säga den 27 oktober och sen en hel vecka, guud va kul vi ska ha!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varifrån kommer din pojkvän? :)

2008-08-12 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback