sommarkänslor!

då var man tillbaka i milano, massor att göra i skolan, fint väder och stress kan jag nog sammanfatta allt. igår var vi på James Blunt konstert, det var faktiskt riktigt bra! H

an är mycket bättre i verkligheten enligt mig, hans röst låter till och med bättre när han sjunger live. Jag har sovit hos Sharona sen i söndes, eftersom Hanen var hemma. Inatt sov Sharona här och vi pluggade inför fashiondrawing provet som vi hade idagens. det gick väll ganska bra, det är bara stressigt att ha en viss tid på sig att rita, och det får ju inte gå fel heller. och igår hade vi italienskaprov, haha, det får vi väll se vad det blev av det. Men lite plugg blev det iaf! sen får jag sällskap heeeela helgen, sharona ska nanna här. Vi har planerat varje minut hittils! Vad hade jag gjort utan dig? nu måste jag verkligen sova, har hållt på hela kvällen med massa saker. godnatt♥

Sharona som njuter av det fina vädret, (fast inne i bussen) dem andra är innan italienska provet igår, vi stod utanför klassrummet en och en halvtimme, haha snacka om förberedda!

   

Kommentarer
Postat av: alice

hur har du det i milano`? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback