saturday!

uch vad jag har blivit dålig på att uppdatera! men nu é ja här och solen skiner :D Igår blev ännu en lyckad kväll. Vi drog till old fashion, och gissa vad, jag är VIP nu! haha, det kostar 200:- inträde, men om jag säger ett namn i entrén så kommer jag in gratis! Idag blir det plugg än så länge iaf! är ganksa trött, så vet inte om jag orkar rita, kanske ska börja på mitt art arbete. förresten nu har aleks bokat biljett :D hon kommer den 29 Maj! längtar så mycket :) finns så mycket jag vill visa dig!

är så dålig på att fota nuförtiden, fast jag hade med mig kameran hela kvällen, ajja, här är 3 iaf :)


   


Asia Cruise - Selfish
Rihanna - Rehab
Leona Lewis - Better in time
Leona Lewis - The best you never had
Chris Brown - With you
Lloyd - Certified


Kommentarer
Postat av: nina mariwany .

Oh tack för hjälpen gumman :D wie , kisses

2008-04-12 @ 16:12:21
Postat av: aleks

har tänkt på resan riktigt mycket sen jag boka den ;D så kul vi ska ha !! måste höras snart,love you

2008-04-12 @ 16:40:31
Postat av: malins mamma

Härligt bruden, nu e man me igen o snygga ä ni.
Hoppas att jag kan komma några dagar i maj så vi kan laga lite mat igen kram

2008-04-15 @ 18:14:21
Postat av: alice

du har en grymt fin stil! :) lovar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback