belissimo!

Igår var det klassfest hemma hos Sofie och Maelle. Alla kom inte som vanligt, men vi blev några stycken iaf och det var kul. den indiska maten var verkligen jätte god! synd bara att jag var mätt när jag kom dit eftersom jag inte visste hur det skulle smaka. Vi var där runt 7 och när klockan blev kvart i 12 åkte vi vidare till ett ställe som ligger bakom vår skola. enligt doris skulle vi komma in gratis om vi visade upp vårt IED kort, så bibbi tog aldrig ut pengar. När vi kommer dit måste vi köpa de jävla medlemskortet för 200:-, och det pissregna så vi besätmde oss för att dra till club atlantiq istället, vilket blev lyckat :)

Här är några bilder från igår

         

bild 4, Laura och Tatiana från Nya Zeeland och Guatemala
bild 5. Manuel från Colombia
Bild 9 Ida och Doris från Österrike och Tyskland

Dem andra vet ni nog redan vilka dem är :)

Ikväll blir det bara plugg, vad det är bestämt än så länge iaf, har examensarbete i Italiensk konst på tisdag.. förresten jag fick 30/30 på Colour :D:D hihi, blev så glad! Hoppas ni får en trevlig kväll & grattis Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback