tirres blogg

hahhaha :D fick bara upp iden att jag ville läsa vad tirre skrev i sin blogg i februari, hahaha, jag blev road iaf här i min ensamhet. Har kopierat några citat hon har skrivit. asså så jävla roligt ordförråd, läs bara dessa:

♦ har ju köpt ny hund. Grandanuar (häst) kom in innan för ytterdörren igår. det första den gör e smäller svansen rakt i magen på mig så ja hukar mig sen knuffar den till mig så jag flyger rakt ner i marken. Hej på dig också lixom. Kul med hästar inomhus jadåååå !

♦ Natt bowling också.
Aleksandra vann överlägset, carro va näst bäst, Maria va kass, men jag va sämst!

♦ Och vi hittade en judestjärna på aleks spegel som bara kom med på foton. riktigt läskigt.


♦ På måndag ska "Sheridan"va . ett litet gammalt syföreningsgäng


♦ Men är inte smyckena fina så vill gud inte att jag ska ut ! E inte religiös endå. Troende gör en bara korkad!


nej, nu ska jag sova, har bloggat tillräckligt nu, godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej, ang Milano. Är den "kursen" på engelska eller ngt annat språk? Är också intresserad av sådant. Får man betala allt själv? Hur mkt kostar det? Vart ska du bo? Hur ska du ha råd att leva där nere, skaffa ett jobb där eller? Kommer du inte sakna din kille, ska ni vara ett helt år utan varandra?
Tack så mkt för svaren, intressant att veta tycker jag :)

2007-10-23 @ 08:58:48
Postat av: Caroline

Hej anneli. Vad är din blogg? så kan jag skriva till den istället för att skriva allt här :)
/ Caroline

2007-10-23 @ 13:56:15
Postat av: Anonym

haha fan va roligt det var :) har glömt att jags krivit om allt det :P

Postat av: Annelie

Hej. Jag har tyvärr ingen blogg :( Kan du inte skriva det här på kommentarer då? Ifall du ej vill göra det som ett inlägg. Fast du behöver förstås inte om du inte vill, tvingar dig inte :)

2007-10-24 @ 08:04:32
Postat av: Caroline

Hej Anneli! Ja, kursen är på engelska eftersom det är en intensivkurs. Jag tar CSN lån för hela beloppet, även för boende osv. Du kan gå in på www.im-education.se och sen söka på skolor i Milano och sen heter skolan "IED". :)Klart jag kommer sakna min pojkvän, men vi ska absolut inte göra slut! Vi ska få det att fungera. Hoppas du har fått svar på det mesta. :)

2007-10-24 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback