måndag

såja, då var man hemma efter en mysig kväll hemma hos aleks. blev två filmer , en mamma & tre systrar, och jag tror den andra hette 2,27 ellr ngt.. den första filmen var riktigt bra medan vi stängde av den andra filmen efter halva. Alltså inte så bra! Nu ska jag snart bege mig ner till stan för att träffa maria och aleks. eftersom vi alla är lediga och det är fint väder! I morgon ska jag hem till Andrea och hjälpa till lite, onsdag ska jag inventera på Åhléns och efter det upp till göteborg med Andrea, fast bara under dagen. Hoppas att älsklingen vill träffa mig ikväll, för jag saknar honom redan ;/ nej nu måste jag ner och äta något  :)


   129895-194

Kommentarer
Postat av: mirre

haha hemsk bild :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback