lite ointressant fakta

10 favoriter:
Färg: vit
Mat: laxfilé
Band:
?
Film: oj, oj många! kan inte komma på nu
Bok: läser inte böcker..
Sport: dans!
Årstid: juli
Veckodag: lördag
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: 20.00

9 för tillfället:
Humör:
ganska seg
Smak: jordgubbs saft
Kläder: myskläder
Bakgrund: om det är på datorn så är det en bild från studenten & om det är var jag befinner mig så é det en byrå
Nagellack:  rött
Tid: 21.16
Omgivning: helt ensam, men älsklingen kommer snart
Irritationsobjekt: min tomma risifrutti brevid mig som jag måste gå ner & slänga

8 första: (Inte nu utan de första du hadde)
Bästa vän:
Sandra
Screen name: typ carro_love88 haha, eller ngt
Husdjur: en hatad mini hamster
Piercing: i öronen
Boende: Västra berga
Musik: Carola
Bil: haha, har inte kommit så långt än nej.,
Mobil: 3310:an :D


7 senaste:
Cigarett:
?
Mat: hemmagjord pastasallad :)
Dryck: saft
Biltur: Igår från jobbet till knutpunkten
Kyss: innan, vet ej exakt tidpunkt? haha
Spelad låt: Rihanna - cry
TV-program: Idol

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina tjejkompisar:
ehm? :S
Brutit mot lagen: det har väl alla
Blivit arresterad: jo eller hur! haha
Badat naken: hemma i badkaret ja
Varit med på TV: nää
Somnat på bussen: ja, men som tur var vaknade jag på den hållplasten efter min, så jag slapp gå så långt


5 nej tack:
Kläder:
finns många!
Mat: svamp
Musik: lyssnar på det mesta, kanske inte dansband & sånt
Dryck: wisky & öl
Personlighetsdrag: sura människor som inte gör annat än klagar

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Var hemma och kollade på idol men davve
Du kan höra just nu: något program som går på tv:n
Du har på ditt datorbord: ljuslykta, fotoram, lampa och dator
Du gör när du har tråkigt: ringer en vän eller älsklingen ;D

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Aleks = 3 personer :)
Du tycker om: För många för att rabbla upp
Du inte gillar: det finns dem också ja

2 val:
Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: Höst

1 önskan
Att följa mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback