Köpenhamn

hade så sjukt roligt idag i Köpenhamn, inte för att jag hittade något speciellt utan det bara var roligt! det enda jag köpte var ett par skor på h&m för 99:- och en gammeldagsrosa "pyamas" typ., haha på h&m också, ajja bättre lycka nästa gång. Köpte förresten Diors nya parfym också på båten, riktigt god! måste berätta en sak som hände,  Det var den sista affären innan vi skulle åka hem, både jag och davve var trötta och hungriga. Jag har provat typ 10 jackor under dagen, så davve suckar när jag tar fram en till och ska prova, så sätter han sig ner på en liten stol precis snett bakom mig. Jackan var ganska lång och under där den hängde så stod det två ganska stora silvriga flamingos på golvet, haha, ja iallafall, när jag plockar ut min storlek (längst in) så ser jag helt plötlisgt hur den ena flamingon börjar vingla, dem är alltså ganska stora och man vill inte att dem ska trilla. precis när den skulle trilla så sträcker davve sig fram och fångar den, så stötter flamingon till den andra flamingon och då håller den också på att trilla så davve stäcker sig ännu mer (reser inte sig från stolen" och fångar den också, hahah :D alltså allt detta hände på ca 3 sek. Sen satt älsklingen där helt utsräckt med två flamingos i varje hand, så jävla söt! jag hann inte ens reagera. det var ju jag som klumpade mig, haha, jag skrattade så mycket så jag fick tårar i ögonen. haha måste bara berätta en sak till, jag var svinhungri typ där vid 4, så stod det en sån pölseman mitt på gatan. så vi gick dit men davve ville inte ha, sån tjock och svettig gubbe, haha, men iallafall så beställde jag. sen när vi var på väg hem mot stationen så kommer pölsevagnen körandes förbi oss och han gubben sitter där framme och kör, haha så jävla kul var det. sen snodde davve en halsduk på en skyldocka som egentligen inte fick säljas, haha men ingen märkte det, så han köpte den, sån buse ;D kommer inte på mer nu, men jag hade iaf roligt idag och det var tack vare dig älskling! nu ska jag kolla lite på tv, är ju tjejkväll idag :)


image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback