inga ord för överskrift!

Ibland vet man verkligen inte vad människor tänker med. Det hände en ganska speciell sak idag på bloggen, iaf för min del. Jag var inne och kollade runt på lite olika bloggar, och på en hittar jag något fruktansvärt (till en början) hon länkar till en tjej som säger sig ha fått bröstcancer, (19 år gammal) . Men i morgon är hennes sista dag. Jag klickar in på tjejens blogg och börjar läsa från första dagen hon skrev. Jag blir så jävla insatt i hennes berättelse att jag börjar gråta här alldeles själv. Tills jag kommer till de sista inläggen, "Onsdagen den 10:e Oktober klockan 20:00 kommer jag att somna in", det verkade lite skumt men jag var alldeles förbryllad av hennes historia så jag börjar skriva på min kommentar, när jag har skrivit några rader ser jag kommentaren som sist kommit in. " fy fan att du har mod till detta, du borde fan skämmas"..  under några sekunder satt jag mål lös... Vad är detta egentligen? Jag läser fler och fler kommentarer, allt från "Vila i frid" till "din jävla psykopat". Vad ska man tro egentligen? Där satt jag och hade skrivit ord som verkligen kom från mitt hjärta till den här tjejen. När jag förstod vad allt handlade om blev jag nästan ännu mer ledsen och arg pgr av detta eftersom den här tjejen, eller killen? troligtvis har hittat på allt! Och när man är i den sitsen kan man fan inte sitta uppe och skriva blogg!  Hon borde gå igenom allt det hon skriver själv, fy fan asså! hon vet fan inte!!

http://colourfulmiracles.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: mirre

fan va hemskt :S asså så gör man inte..

Postat av: jonna

jag var också inne på den bloggen för ngn dagsen .. men hur vet man om det var en fejkblogg eller inte?

2007-10-10 @ 15:01:01
URL: http://britzen.blogg.se
Postat av: nattani

Den läste jag med, satt å grät som fan. äkta idiot.

2007-10-10 @ 16:45:29
Postat av: diiddi

jag läste också den och satt och grät och sen läste jag med kommentarerna precis som du....man vet ju inte vad man ska tro.

2007-10-10 @ 18:43:55
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: diiddi

Jaa precis, jodå allt är bra förutom att jag är trött på detta vädret, fryser som fan ju själv?, när drar du iväg till skööna Milano?:P

2007-10-10 @ 21:42:48
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: jonna

ja de har du rätt i, man får inget klockslag & så .. tänkte jag inte ens på, & såg också att bloggen var borttagen! som sagt, det finns sjuka människor! :/

2007-10-11 @ 02:12:16
URL: http://britzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback