&

sitter här med lite färg i håret, ska tvätta ur det om exakt 4 min. så hinner skriva ett snabbt inlägg. Igår var jag först hela dagen med aleks, vi gick en runda i stan och sen vidare till väla, blev inget mer än ett par strumpbyxor/leggings. eftersom lönen kommer den 25 var det inte precis fullt på kontot. på kvällen var det planerat att gå på bio med älsklingen, men vi kunde inte bestämma oss för någon film eftersom den vi ville se var fullsatt, så vi gick vidare till bogarts istället och hyrde diehard 4. den var riktigt bra faktiskt! nej nu ska jag tvätta ur hårfärgen, har ju tagit av allt det långa håret nu, frihet! det kändes som att man hade haft en mössa på sig i ett halvår när jag fick av det, och bara att kunna dra händerna igenom hårbotten uppskattar jag väldigt mycket nu! Ikväll ska vi hem till tirre och kolla film. hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: mirre

carro har uppdaterat mer än någonsin :D KUL KUL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback