söndag..

Sitter hemma hos farmor för tillfället, min pappa är ju hemma nu för några dagar :) Han har inte varit hemma i sverige på två år nu, och eftersom jag ska iväg i Januari i ett helt år, så vill jag ta vara på dessa dagarna. Har fått ett nytt schema, jobbar som vanligt, fredagar & varannan helg men nu ska jag jobba varannan vecka 16.00 till 19.15. men det är skönt, för då kan man endå göra saker på dagarna. I fredegs var det jätte mysigt hemma hos tirre, vi alla möttes vid maxi runt halv 9 och sen gick vi hem till terese och lagade tacos :) fick stå i en jävla kö till tivoli, uch, men kom iaf in till slut. fast att vi trängde oss tog det 40 min! men men, väl där inne var det väl helt ok! jag lägger upp några bilder när jag är hemma nästa gång. Har suttit och kollat igenom farmors dator, så hittade jag denna gamla bilden på min lillasyster när hon var ca 1 1/2, var tvungen att lägga upp den!

godnatt ♥


image220

Kommentarer
Postat av: nina .

OH !! omg så söt unge . helt sjukt !!! e de kanske din syster ? :) kiss

2007-11-15 @ 13:57:58
Postat av: Caroline

aa :) det är arina, fast när hon bara var 1 1/2!

2007-11-15 @ 16:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback