saturday night!

jaha, då var det råå julskyltning i morgon :) Men jag ska inte diit, jag & älsklingen sparar oss till nästa helg, då är det nämligen julskyltning i Köpenhamn! skulle mer än gärna vilja åka diit och det ville älsklingen också :) så så får det blii, jobbar endå till kvart över 5, sen ska man ta sig dit med tråkiga ettan & allt.. kommer säkert vara där när det är slut vilket fall som helst.
Iallafall idag var det kaos på jobbet. Typ alla ville köpa tv apparater, helt galna är människor, det märktes verkligen att alla fick lön igår. nej, så nu är jag heelt slut! davve var här innan så lagade vi lite mat & sånt och bara tog det lungt, sen åkte han in till stan. Jag är endå så trött och ska upp tidigt i morgon men endå så saknar jag honom redan ;/
Har pratat med en trevlig tjej nu som bor i stockholm, hon ska läsa inrednings design i milano. Vi har typ "bestämt" att vi ska dela boende. Blir anatgligen med två andra tjejer också men vi får se hur allt blir! Har iaf en lägenhet på g nu :D och den ligger mitt in the city!! hoppas, hoppas, hoppas :) Annars är väl allt som vanligt, köpte ett par leggings idag, men gjorde misstaget att inte prova dem, uch vad obehagliga! dem var typ stickade.. eller hur man ska förklara och det stack överallt på benen så jag kunde knappt testa dem, så det får bli återlämning i morgon. Nu ska jag hoppa i säng så att jag är pigg i morgon, kommer väll knappast bli mindre folk för att det är söndag.. sleep tight ♥

image232

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var denna helgen det var julmarknad i köpenhamn, mamma och stefan var där !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback