snaart torsdag

jag är ganska dålig på att skriva lååånga inlägg vad jag har märkt.. hmm, vad ska vi göra åt detta? som Maria sa, vem bryr sig egentligen? av fille, haha :D
men, idag var det totalt meningslöst att gå till skolan, första lektionen inställd, men jag & maria satt o njöt i solen så det var inte så riktigt jätte jobbigt.. andra lektionen fick jag inte ut någonting utav, och tredjelektionen var bara jobbig eftersom elektroniken inte vill som jag vill! sen däremot var det mot friskis, men var så trött så orkade knappt träna, cyklade i 5 min och sen träna vi ben i tjugo minuter och därefter hemmåt!
i morgon REDAN torsdag... ska fika med Carris, nu måste det gå alltså, har försökt planera in det hur länge som helst, men alltid något som har varit i vägen, haha! & på fredag ska jag o älsklingen äta på restaurang, har inte bestämt vilken det blir ännu, det återstår att se! så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... är så dålig på låååånga inlägg, men men! får göra ett nytt försök nästa gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback