holiday

fredag: först var vi i stan ett tag efter skolan, sen åkte tirre till jobbet så jag och aleks gick runder lite till, jag köpte skor :) sen åt vi lite och efter det ut till väla för att aleks skulle lämna ett kort till Gina.
på kvällen stack jag & älskling ner till Haket där vi åt fläskfilé på spett med klyftpotatis och bearnaisesås, väldigt gott!
lördag: var jag på brazil connection,  jag ska praktisera först i två veckor eftersom jag inte har någon erfarenhet utav affär och jag måste kunna alla deras varor.  sen ska jag jobba halvtid under hela sommaren, och om det går bra så får jag antagligen heltid efter augusti fram tills jag ska till Milano isåfall. andrea ska lära mig hela deras sortiment, vilket är mycket! men det ska bli roligt.
på kvällen hyrde jag o davve "the holiday", den va riktigt bra!
Idag har vi bara slappat, legat ute lite i solen på en filt och nu har jag pluggat lite.
nu är det inte lång tid kvar tills allt sätter igång! mindre än 2 veckor till costa.. sen är det över med skolan! aldrig mer prov! aldrig mer läxor, vilken befrielse. skolan tär verkligen på en, ska bli så skönt att gå till ett jobb där man tjänar pengar och sen hem & inte ha några läxor!


Kommentarer
Postat av: jonna

du kommer hem till räkningar istället ;D hah

Postat av: jonna

ja, bättre att betala för lägenhet & sånt :) hoppas plugget gick bra :D jag måste egentligen plugga satan i de med, men har ingen ork! :/

2007-05-07 @ 21:38:53
URL: http://britzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback