Costa Brava 07

Då var man back i sverige igen, skönt att komma hem och träffa älsklingen och vila sin förkylning. Veckan har varit underbar, varje dag har varit rolig. Att få spendera  tiden med sina bästa tjejkompisar nu innan alla ska åt olika håll känns helt fantastiskt. Vi har verkligen umgåtts och tagit vara på den tiden vi hade där nere tillsammans. Vi har solat, badat, shoppat, festat, bara tagit det lungt, varit på beachparty, åkt till barcelona & massa annat!  Man kan egentligen inte försöka beskriva en sån här resa, man måste uppleva den för att man ska förstå. Vi har varit ute varje dag utom en då jag & maria var på hotellet för jag hade ont i halsen och bara kände för att stanna hemma. Annars har vi varit på ett ställe som heter tropics, med 4 dansgolv, inget som går att jämföra med varken tivoli eller arom. vi har varit på en strandbar där man fick världens största driknar, ett ställe som heter surf där vi var några gånger innan tropics. man är ganska trött på att dansa måste jag säga, sista dagen var nog segast förutom när vi dansade "follow the leader" inne på surf. men resans största tabbe var igår, när vi skulle åka hem. Gissa vilka som vaknar tre minuter innan bussen ska gå till flygplatsen.. jo vi såkklart, haha! som vi stressade men som tur var så kom bussen en kvart förent. vi trodde verkligen att vi skulle få stanna kvar och att bussen skulle köra. Men det fixade sig. jag är iaf glad att jag åkte med på denna resan, för den känslan att få umgås med er tjejer innan vi slutar kommer jag bära med mig länge. ni är guldvärda.


Costa Brava 07, ett minne för livet


image58 image59  image60  image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback