våffeldagen

MUMS :D vad gott det är med våfflor. Krängde precis i mig 3 stycken med glass, grädde och jordgubbsylt, kan det bli godare? Vilken underbar helg det har varit med älsklingen, till max avkopplande och perfekt väder. sett tre filmer. Nr 1, Blood diamond var sjukt bra, helt inne i den under hela tiden.. Nr 2, förortsungar , gullig film och bra.
Nr 3, Borat , sjukt ointressant! noll poäng.
Just det! I morgon bytar jag nummer, för någon idiot håller på att tragga mig hela tiden. så jävla omoget, men behöver endå byta nummer eftersom jag har haft detta sedan jag skaffade mobil.. ska faktiskt bli skönt!
vilka vårkänslor det har varit, man blir alldeles lycklig! I morgon ska jag fixa passfoton och sen betala in inskrivningsavgiften till Istituto Europeo di Design i Milano. kommer att bli som en dröm att få plugga där.  



image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback