snart föreställning!

Nu börjar det närma sig med storm steg! kan inte fatta att vår lilla föreställning som vi satt och planerade för ett år sen ska visas på stadsteatern! vi ringde stadstatern igår och dem hade sålt 70 biljetter, vi blev helt chockade, hoppas dem blir slutsålda. Igår var det några som kom till träningen och många som inte kom. efter det ringde jag sömmerskan och gick dit med mitt tyg :) nästa vecka ska vi mäta och jag ska rita upp modellen, wihoo ;D kan inte fatta att vi snart slutar skolan, egentligen är det tråkigt eftersom man inte kanske träffar sina vänner lika ofta men självklart otroligt skönt! Har sökt in på skolan i Milano nu, IED Fashion and textil design! Hoppas jag kommer in. Kursen börjar i Januari och varar ett år, sen kan man hoppa in på den treåriga linjen om man skulle vilja fortsätta.
fyllde år i torsdags, fick presentkort på väla, pengar och en sjukt fin ring av davve, jag älskar den!
Igår va vi på bio & såg jakten på lycka.. sådär.. idag ska vi bara ta det lungt & mysa :) kanske ska till väla snart!
men glöm inte nu Dance 4 me på stadsteatern, tisdag kl 19.00! man kan köpa biljett samma dag också i dörren, men då får man hoppas att det finns platser kvar. Tirre & Maria är på tävling nu, lycka till mina vännor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback