jaha

sitter i skolan, as tråkigt!! Trodde att jag skulle slippa psykologin men nejdå, nu får jag påbörjar något som ingen annan har gjort! Ska till sy söder idag och beställa tyg, sen till körskolan, teori ;/ och sist men inte minst jazzen! Stackars Anna som är sjuk, och Maria, saknar er i skolan... : (
Vet inte om jag ska köpa skorna.. ska ner o kolla idag igen, vet inte varför det inte klickar! men vi får se hur det blir.
Så mycket som kommer hända nu inom den snaraste framtiden

Costa Brava
Balen
Studenten
Jobba
MILANO     ?

men kommer man sakna skolan? Just nu känns det INTE som det, men på något sätt så tror jag att det kommer kännas tomt sen när lixom sommarlovet är slut. Jag menar, har gått i skolan sen jag var 6 år, till och med dagis innan det. Snacka om att man är van, har ju aldrig gjort något annat. + att´man inte träffar alla lika mycket längre. Tänk om det blir så att Terse och Anna kommer in på balettakademin och flyttar till stockholm, jag till milano, och Maria till utbildningen i Malmö. Snacka om splittras! och davve är kvar här..:( hur kommer allt kännas! Kommer man gå under? hmm.. många frågor!
men men, ska gå nu.. ska nog träffa davve. kanske till väla? köpa scarfs? hehe ! jag älskar dig david, det är du och jag mot världen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Carro ! :) du har blivit tagen ! läs på min blogg för lite information ;P love, love and happy afternoons

2007-03-15 @ 13:39:24
Postat av: anna

ja det var då jag som skickade kommentaren , förstår inte varför mitt namn försvann ? :S älskar dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback