... or this!

det var en trevlig kväll hemma hos aleks på midsommar. alla tog bussen hem fem i ett vilket var lite synd medan otto & samme stannade kvar. vi satt väll kvar till 3 ungefär sen cykla jag och davve hem. dagen efter var det hem till aleks för att städa, fast hon hade redan städat det mesta, men lite fick man hjälpa till :) sen stack vi alla bort till pizzerian och köpte familjepizza, förutom otto, han höllt på att svälta då det blev en egen kebab pizza. senare mot kvällen körde vi iväg och handla godis och chips och sen blev det film och lite poker. idag har jag och älsklingen varit på väla, har köpt nya gardiner och en kudde i lila, mycket fiiint! sitter och funderar på om jag ska ändra om i rummet, men det finns nog inte så många alternativ.. vi får se hur det blir. får luska ut något sätt...
i morgon blir det jobb igen kl 13 till 19. i fredas öppnade jag och stängde själv, hihi :) vill öppna en egen affär någon gång i framtiden,... keep on dreaming, nej men om man verkligen vill något, då vet jag att man kan lyckas. jag håller förresten tummarna för anna och tirre som ska till uttagning till balettakademin i morgon! 


image87       image88



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback