the rain drops falling on my head...

här sitter man inne med en bogart´s godispåse i knät och undrar var sommaren är? det är lixom juli nu...? eller är det oktober? man kan ju fråga sig. men vad gör det egentligen, jag kommer endå inte ha tid till stranden och sånt normalt som man brukar göra på sommarlov. undra om man någonsin kommer känna att man har sommarlov, nästa blir nog semester isåfall.. semester låter så vuxet. jag tror jag kör på sommarlov ett tag till.
nu har jag kanske fått ännu ett jobb att fördriva tiden med. på pasta mannen i båstad, med min älskling! fast det blir bara under tennisveckorna, tror jag. vi får se hur det blir. läste precis i annas lilla blogg, grattis gumman till platsen på kulturama! själv var jag inne och kollade flygresor innan, jag ska nämligen antagligen isåfall åka hem igen redan den 28 februari eftersom jag fyller 20 den 1 mars, då vill man ju vara hemma och fira med nära och kära :) alltså 20?!?!  när jag skrev det så fick jag kolla tillbaka ifall jag skrev rätt. jag känner inte mig som 20? eller det är kanske såhär det känns, haha, ajja jag vet inte! vi fick hem prov på nya underkläder till butiken idag, sjukt fina var dem, så det blir antagligen beställning på hela kittet! nej nu ska jag äta lite glass med mormor :)
goodnight, sleep tight, and don´t let the bed bugs bite, if they do, take a shoe, and hit them until they are black and blue, ska jag göra iaf! hejsålong

Kommentarer
Postat av: jonna

var jobbar du? :)

Postat av: jonna

var jobbar du? :)

2007-07-05 @ 22:04:34
URL: http://britzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback