sommaren här?

back to reality. igår kom aleks till jobbet halv sju sen bar det vidare till oj för att träffa maria och terese. vi storhandlade, kött, potatissallad, korv, chips, cider, mm. sen tog vi bussen ner till gröningen där vi mötte upp anna och valde ut någonstans att sitta. engångsgrillar är däremot inget att rekomendera egentligen, men vad ska man göra i en situation som våran? tända eld i gräset går ju inte precis. vi gjorde iaf ett antal försök att få igång grill nr 1, men tillslut enades vi om att den inte fungerade, så igång med grill nr 2 vilket fungerade utmärkt. anna grillade korv, aleks gjorde sin egen mix och anna och maria grillade pepparstek. annas korvar trillade ner lite då och då men dem var lika goda för det :) efter maten rökte vi hasch, haha nej, vi rökte vattenpipa med mangosmak, vilken jag fortfarande känner lukten av efter alkeks enorma utblåsningar rakt i mitt ansikte, men det var gott :) mot kvällen kom fille och davve som en godisbit på tårtan. lite senare omvandlades annas bil till en taxi och jag, aleks och davve tog den. nej, men jag älskar att åka bil med anna, hon kör så bra! vi svängde inom statoil där aleks storhandlade ännu en gång. sedan bar det av hemmåt. tack allesammans för en super mysig kväll!


Men idag däremot så blev jag RÅNAD! nej men nästan, jag tog fatt en tjuv :D det är svårt att förklara här men till slut så hittade jag iaf en bh i en kvinnas coop forum-papperskasse och drog upp den och sa att denna tillhör oss. jag var i chocktillstånd så jag bara sa till kvinnan, UT härifrån! sen ringde jag vakten. var helt skakig efteråt och ringde alla men ingen svara, tillslut fick jag tag på Maysa som kom ner direkt. Vakten fick iaf tag ¨på kvinnan, men kan inte bevisa att hon tagit något. nu har man varit med om det också!

nu tillbaks till det roliga, lite bilder från gårdagen..


                

Kommentarer
Postat av: anna

haha , shit vad jag grillar mycket carro, både korv och pepparstek ? ;) hihi looove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback