parmesanost?

Det blev inte hotel 2 endå, vi såg The transformers eller vad den heter. Den var faktiskt riktigt bra, man var inne i filmen hela tiden fast att den var 2 och en halv timme lång. Sen i söndags bar det av till Båstad kl 10.00 på morgonen. väl där visade davve mig allt och hur jag skulle göra. Nu under dessa dagarna som han har jobbat så har det inte alls varit mycket folk, så vi förväntade oss inte alls mycket folk igår heller. Vi satt där och slappa och åt lite glass, lyssna på rix fm osv. när klockan var ungefär runt tre så stack farfar, (han som kör oss dit och hem, han kallas farfar). Så vi tänkte väll att de va rätt skönt att det bara va vi. Efter en halvtimme, fem eller tio meter lång kö, haha! asså vi såg nog ut som några stressade tuppar. jag hade bara tagit emot 2 kunder innan alla dem kom. herregud, fatta inte vad som hände, det var typ som en hel turistbuss kom och var hungriga. sen tog pastan slut haha, så vi var tvungna att be kunderna vänta i 10 min. Vi var ju inte alls förberredda på alla dessa människor. men till slut blev det lungt igen, efter ca 1 1/2 timme. Det visade sig att det hade varit paus i någon tennis tävling, det var därför alla dök upp som några hungriga ankor som inte fått mat på en vecka. men det var riktigt kul efteråt, jag och davve satt där och var helt chockade, haha! ajja, det var väl antagligen lite förberedande inför vad som komma skall. men vi ska iaf inte jobba på rix fm festivalen imorgon. ska på kalas + att det är kö från ca 12 på dagen till 6 på morgonen, alltså sjukt mycket folk! men annars var det riktigt kul, fin vagn också med högtalare utanför som spelar rix fm, haha! :D på vägen hem ska vi inte prata om, vi åkte med han som äger vagnen, först körde han 140 på 70 väg, haha jag höllt på att kissa ner mig. Sen kom vi upp på motorvägen, 120, 130, 140, 150, 160, 170, 180 då sa jag till och bad honom köra lite saktare, var tvungen, annars vet jag inte var vi hade hamnat. han sa att han brukar ligga runt 200 på motorväg. men vi kom hem iaf!
är på jobbet nu till 7 sen ska jag och davve ta en liten solning tror jag, det behövs ju när solen själv inte vill titta fram.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback