Instituto Europeo di design

vääärldens segaste dag på jobbet, inte en människa ute! vi hade 1 kund. EN kund? haha, på 9 timmar. ajja, det blev lite städning och datorn :) igår var det stor rensning bland kläderna, det är så jobbigt att se sånt man aldrig använder längre. så nu är det borta! gone with the wind, så jag istället kan införskaffa mig lite nya? har hittat en vinterjacka, haha, i juli månad.. och igår landade en kofta från lyxoutfit på posten. jag hinner inte gå i stan, åka till väla & sånt nästan. det är bara jobb varje dag.. men då är det desto roligare att beställa.

På söndag blir det en prova på dag med davve på pasta mannen. Sen blir det jobb där i två veckor från 17.00 till ca 12 på natten. snacka om att jag kommer vara en workaholic.. börjar kl 10.00 på brazil, och sen hämtar dem mig där kl 17 och åker iväg till båstad till 00.00, sen är jag hemma runt 1.. nästa dag, 10 på morgonen igen.. men det ska bli skojjigt att jobba med älsklingen.

Nu vet jag att jag har en plats på Instituto Europeo di design i Milano! och nästa vecka får jag hem papperna. känns konstigt att det verkligen blir av, bara flytta bort från allt man har här hemma. men samtidigt ska det bli sjukt spännande! egentligen vet jag inte vad jag har gett mig in på, flytta till ett land jag aldrig ens har varit i... men det är det som gör det hela ännu mer spännande. så, Italy here I come!

nej nu ska jag gå och göra annat, i morgon är det jobb igen :) chefen åker till Brasilien på lördag med sin lilla knatte. så nu vilar ansvaret i mina och maysas händer.



Kommentarer
Postat av: alice

vart jobbar du någonstans? :) och vad e de för något i milano? :D

Postat av: alice

ååh, gud vad kul de låter! spännande också! :) japp, är i frankrike fortfarande, men kommer hem i morgon :) pusspuss

2007-07-06 @ 18:51:53
URL: http://alis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback