all I want for christmas is youuuuuu

Idag har varit en mycket bättre dag än igår :) Vaknade runt 11.30 och övningskörde sedan lite, åkte hem till min morbror för jag ville hälsa på min lilla kusin som jag inte har sett sen han föddes, (1 månad sen). han e såååå liten och go, hade lust att bara käka upp honom! sen körde jag in till stan och träffade aleksandra och tirre. vi gick runder lite grann och sen satte vi oss på espresso house. tirre hade körlektion halv 4 så då bestämde jag & aleks oss för att åka in till Ikea & väla en liten sväng.
Nu har jag slagit in lite julklappar och skrivit ner en önskelista :) ska bli så spännande med riktiga julklappar, har fått pengar nu tre jular på grund av att jag åkt till thailand,¨så det har bara varit platta paket :)  kommer ihåg när vi va små, jag räknade alltid julklapparna haha! sen frågade man sina kompisar hur många julklappar dem fick osv. jag & tirre ledde alltid! hade typ runt 30 båda två, fattar inte vilka man fick ifrån egentligen. Fast då var ju julklapparna mycket billigare, eller ja man önskade väll sig billigare saker kanske.. Jag kom också på en sak precis innan jag skulle börja skriva, att jag helt glömt bort Prison break! davve påminde mig till och med innan, men jag var så inne i julklappsinslagning så det bara flög iväg! ajja får väll ladda ner det eller något :)
ska strax soova, har körlektion i morgon 8.30 ;/ sen blir det raka vägen hem till bingen igen! annars kommer jag verkligen inte palla lussevakan på natten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback