1a advent

Var på julmarknaden idag med maria aleks & tirre.  Var mysigt och inte för kallt heller. Sen gick vi vidare till mezo, hade tänk slå oss ner där men det var överfullt, så vi gick till bagatelle istället och beställde en skogsbärsmoothie. Det hördes över hela bagatelle när hon bakom disken skulle mixa ihop det, men god var den iaf! :) I morgon är jag ledig fram tills kl 4, har inte riktigt bestämt ännu vad jag ska göra, men dagen går säkert åt lika snabbt som alla andra.. helgen har iaf varit mysig! Nu ska jag hoppa i bingen, gooooodnaatttttt ♥

Några bilder från bagatelle

     

Kommentarer
Postat av: mirre

vi drack en i dag efter träningen ja och tirre, inte allls lika god. ;/ blev jätte besvikna hällde i överfullt med socker haha:D

Postat av: mirre

nä vi va tvugna till socker, de smakade INGENTING.. den va inte alls lika tjock och god.. hon hällde i mjölk :S

2007-12-04 @ 11:40:06
URL: http://miir.blogg.se
Postat av: Anna

oh vad jag saknar er , helt fruktansvärt mycket ! Så mycket ni förändras hela tiden , oh jag vill inte missa någonting och nu har aleks färgat håret mörkt igen . fint ! Jag saknar er saknar er saknar er . massa kärlek och om två veckor är jag hemma !

2007-12-07 @ 00:51:59
URL: http://dasilva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback