the weekend

I fredags var vi hemma hos anna och åt väldigt god mat från grillen, passade utmärkt efter hela dagens slit på jobbet. Efter satt det ännu bättre med en specialare som anna gjort själv, sjukt god! Anna du får posta receptet sen :) Idag flyttar du till stockholm, det kommer att kännas tomt.. men som sagt så kommer jag så fort jag har fått mitt körkort. Iallafall, efter anna åkte vi taxi med annas mamma in till stan. & raka vägen in till tivoli, ja det var faktiskt raka vägen, älsklingen hade fixat oss på gästlistan :) hatar tivolis kö, och aleks & tirre hade VIP kort. kvällen fortsatte och när klockan närmade sig tre åkte vi hemmåt!

Igår var jag på bröllop, min morbrors frus syster gifte sig och efter det passade jag Isak. Han somnade inte förens halv 1 och då var jag helt slut. Det tar verkligen på krafterna att passa en liten unge. Nu håller jag på att lägga över alla mina bilder till cd-skivor. Hade tänkt köpa mig en ny bärbar alldeles snart. Vill bara hitta en som jag fastnar för.
Imorgon bär det av till göteborg med Andrea, är hemma igen på onsdag. ska ha min halka i morgon också, 06.00 på morgonen. lönt att ha det så tidigt på morgonen, man har ju inte ens vaknat då. Men vi får hoppas att det går bra, nu ska jag fortsätta med bilderna ?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback