freeeeeedom!

Så skönt det är att vara leedig! men i morgon blir det åter jobb. men efter det har man något att se fram emot, anna ska ha avskedsmiddag :) fast egentligen inte något att se fram emot eftersom det är avskedsmiddag.. men det ska bli skojjigt, sen efter det blir det tivoli. på lördag ska min morbrors frus syster gifta sig, så efter bröllopet ska jag passa min kusin, eller jag och davve :) sen på måndag bär det av till Göteborg igen med Andréa, sen är jag tillbaka på onsdag eftermiddag. vet inte vad jag ska ha på mig i morgon ... ;S huhu.. har bara tjugo minuter på mig sen efter jobb att fixa allt. så det gäller att jag har funderat ut vad det ska bli tills dess.

Igår träffade jag terese en stund och vi gick runder i stan och snackade massa, sen efter det åkte jag & davve hem till mig.

Nej nu ska jag ner och äta något gott, får se vad jag hittar. sen blire läggdags.

jag älskar dig så sjukt mycket davve, för varje dag som går känner jag att det är dig jag vill leva med.
thank you for being you ♥

image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback