älskar dig !

Igår hade jag och davve 2 år tillsammans ♥ Vi var ute och åt på Mezo och sen åkte vi hem till mig. det finns inga ord för hur mycket du betyder för mig älskling. hoppas på fler år tillsammans med dig!

Idag klarade jag sluttestet på teorin, men det betyder icke att jag kan göra uppskrivning, ska fråga i morgon hur mycket jag har kvar. men ska skriva in mig på uppskrivningstid vilket fall som helst, så har man iaf ett mål. känns ofattbart skönt!
sen träffade jag davve i stan och vi satte oss vid hamnkanten & åt glass, mys på hög nivå i det soliga vädret!
Nu har man precis slitit sig igenom en 4 sidig lång labborationsrapport, men något som känns bra, det var den SISTA labbrapporten! aldrig mer labb, aldrig mer labb!, tjotelooohej


älskar dig, älskar dig, älskar dig



image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback