.

Igår var det premiär för "The object of my affection". Vi samlade in 4528.50:- till cancerfonden! ett STORT tack än en gång till alla dansare som gjorde detta möjligt. Föreställningen gick oväntat bra! om man tänker på hur lite tid vi har tränat och hur stressigt allt har varit. Nu sitter jag och skriver projektrapporten, riktigt roligt!
På julafton bär det av till Thailand! Ska bli kul att träffa pappa och alla.. och VÄRMEN! komma bort lite och lägga tankarna på något annat.. förutom att jag kommer sakna vännerna♥ och älsklingen♥!
Ni är det jag lever för


Var och handlade julklappar idag. Har bara kvar till några stycken men det är skönt att nästan allt är klart! Sen ska jag köpa en hemlig present till antingen Terese, Maria eller Anna! Det är bara Louise och Aleksandra som vet...
Kan inte fatta att det är jullov i morgon! Men men...
god jul :)
129895-6

me loves you

Kommentarer
Postat av: emelie

fin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback